Long time...

Jo, det var ett tag sen det hände något här nu, men ärligt talat. Det är inte hänt någonting intressant ändå. Det enda är att det går för lång tid mellan gravtesterna tycker jag. Aldrig har månaderna segat sig fram på detta viset. Och det känns onödigt att göra det oftare än en gång per månad. Nu har mina bröst ömmat ett tag, eller bröstvårtorna. Först så tänkte jag att det kanske var ägglossningsdags men då skulle det ju inte hålla på såhär länge, har säkert ömmat en vecka.

Och tjejerna på jobbet är gravida. Camilla är i vecka 18 och Bella är väldigt tidig men hon mår jättejättedåligt redan. Men Camilla är så söt med sin lilla bulle! Lite avis där, inte avis på illamående ;)

Och nytt på tv jag började kolla på igår, En unge i minuten på tv4, fina stora magar och små pluttiga spädbarn!

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0