Shopping!

Idag har vi varit lite wild n' crazy och shoppat grejor!
 
Be safe gravidbälte, eftersom jag jag kör 3 mil till jobbet varje dag så verkade det vara tryggt. Håller bältet ordentligt på plats under magen.
 
 
En gravidkudde, jag har redan börjat tycka det är obekvämt att ligga på sidan utan stöd. Den här var mjuk och man kan forma den hur som helst.
 
 
Och en spjälsäng, Troll Lux heter den, flera lägen på sängbotten och man kan sänka ner ena sidan om man vill det.
 
Vi ska kolla imorron så alla delar är med, men sen får den nog stå under trappen tills barnrummet är klart i vår.
 
Invigde också mina mammajeans idag, jag älskar dom! Så mjuka och sköna, nästan som mjukisbyxor ju, sitter inte åt nånstans :) Imorron ska jag se till att det blir ny magbild.
 
Vecka 10+3

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0