Har varit på Gravidmassage!

När jag fyllde år fick jag av min käre make ett presentkort på Mammamassage på Energikällans Spa. Mycket trevligt! Mycket skönt och mycket avslappnande. Till en början fick jag sitta i fotbad, bara det är ju mumsigt! Sen körde hon igenom hela kroppen med fokus på rygg, nacke och axlar. Trots att jag inte jobbat på två veckor så kändes det att jag var stel.Trodde det hade lossnat ju. Och jag har aldrig legat så bekvämt på mage sen jag blev gravid! Dom har en särskilld kudde man får ligga på på massagebritsen, hur bekvämt som helst! Om det inte funkar så kan man även få ligga på sidan. Avslutningsvis masserade hon hårbotten och så fick jag en goodiebag.
 
 
Presentkort, erbjudanden från deras samarbetspartners, prov på läppbalsam och mammaolja och en käck liten burk för exempelvis framtida barnmat :) Tack för det! Är riktigt sugen på att gå med i deras VIP-klubb, den var billig och kändes som bra erbjudanden, men det får bli efter årsskiftet tidigast.
 
Vecka 33+2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0