Läkarbesök!

Idag var vi på en lite försenad 2-månaderskontroll av Nova.
 
Längd: 58 cm
Vikt: 5400 g
Huvud: 39 cm
 
Sen blev hon jätteledsen när läkaren kom :( Det var en elak farbror sa hon, trots att mamma gillade honom. Han lyssnade på hjärta och lungor, kollade öron, ögon och hals, kände på ryggen, magen och höftlederna och kollade lite läskiga reflexer. Guldstjärna i kanten på allt! Pigg och vaken tjej trots tårarna sa dom :)
 
Jag förtjänar också en guldstjärna som gick trots hällregn. Så skumt väder idag, verkligen lokala och ordentliga skurar, kom knappt halvvägs innan solen kom fram och på hemvägen var det bara mulet. Jag är riktigt nöjd att jag lät bilen stå. Det tar knappt en halvtimme att gå så är en perfekt promenad tycker jag.


Kommentarer
Elizabeth Löfström


Är inte förvånad över er stjärnas status <3 Nova är så ljuvlig.
Och promenaden ska du vara stolt över, kämpa på!
Kram Mamma/mormor

2013-08-12 @ 11:38:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0