Halvtid!

Ja, 20 fulla veckor idag och 20 veckor kvar. Kan sumera graviditeten ungefär såhär:
 
  • Inget illamående att tala om
  • Kände mig till en början väldigt uppblåst och matsmältningen fungerande inte riktigt
  • Väldigt kissenödig
  • Dålig nattsömn pga konstiga drömmar och toalettspring
  • ... Vilket ledde till trötthet
  • Än så länge ingen foglossning
  • Nästäppa och näsblod
  • Svällande tuttar
Nu senaste veckan har jag börjat känna mig lite orörlig dessutom, långt ner till golvet och jobbigt att komma upp därifrån. Och magen växer:
 Vecka 10
 Vecka 15
 Vecka 20
 
Vill förvarna om att bloggen kommer vara lite död i några dagar nu i och med att jag åker till Örebro imorron, men passa på att gå tillbaka och läs det du har missat =)
 
Vecka 20+0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0