Shopping och bilkoll

Igår och idag har vi varit och provkört bilar, igår en Kia och idag en Chevrolet. Ska se om vi ska kika på några andra märken också kanske. Vi har pratat med banken och inväntar besked. En ny bil måste vi ha iaf, min lilla skrutt får det bara plats en halv barnvagn i ju :P
 
Jag hittade en miss appropå trängselskatten nu, ska man härifrån till Mölndal så passerar man tullarna, que? Man är ju inte inne i stan för fem öre! Otroligt dumt av dom att placera dom sådär. Onödigt.
 
Så var vi också inne i stan lite idag. Köpte nytt julpynt på rean och Jesper hittade lite hobbygrejer. Blev även av att jag följde strömmen och köpte böckerna om Mr. Gray som alla talar om. Inte så jag brukar göra direkt. Mycket jag inte gör eller köper just bara för att alla andra gör det. Av princip. För jag är inte som alla andra. Men jag behöver ha lite göttiga böcker att läsa när jag går på mammaledighet sen.
Just slukas det mest mamma-/graviditets-böcker, känner att jag nog behöver ha en paus från dom med nu snart. Och! Mindre än en vecka kvar till rul ;)
 
Vecka 17+2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0