Bebishicka

Jag tror bebisen låg och hade hicka imorse innan jag gick upp, det kom små regelbunda puffar/ryckningar inifrån så det måste vara det. Har bara känt det nån gång tidigare men nu höll det på ett tag. Sen började hen knö runt sig och då slutade det. Tror inte det här blir någon superhickande bebis, som dom är i magen blir dom ofta på utsidan har jag hört :)
 
För övrigt har jag tråkigt! Mannen är bortrest på det årliga Lincon och kommer inte hem förrän imorron kväll, jag har lite att styra upp med men ändå... Han får gärna komma hem nu.
 
Och igår tog jag en promenad runt kvarteret, hade tänkt gå längre men jag fick för ont i höfterna :( Idag måste jag dock till affären så bara att bita ihop, det finns dom som har det värre.
 
Vecka 35+3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0