Glukosbelastningstest #2 + jobbig natt

Var inne idag och gjorde ett andra glukosbelastningstest. Gränsen för diabetes vår vid 10, förra gången hamnade jag på 9, 4 och denna gången på 7, 9 så det är helt klart rätt håll! Men det är bannemig inte gott med sockerlösning! Isch! Men nu ska jag nog klara mig utan det fler gånger, jag fortsätter som jag gjort det senaste och det känns så otroligt skönt att verkligen ha en anledning till att skippa sockret.
 
För övrigt var det en jättejobbig natt! Foglossningen härjade mer än vad den gjort hittils. Låg på vänster sida, fick jätteont, låg på höger sida, fick jätteont, fick vända mig fram och tillbaka hela tiden, vilket inte är så lätt numera. På rygg kan jag inte sova alls längre, får bara svårt att andas då. Usch, tänker på de stackare som dragits med det ända från början.
 
Vecka 35+5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0