Löning och shopping!

Det var ju vad det var tänkt idag iaf, men alla snygga amningsplagg verkar ju vara slut i min storlek och jag köper inte en tröja för 400 spänn! Däremot klickade jag hem detta braiga Komma-hem-paket från apoteket. Innehåller väl nästan allt man behöver. En febertemometer skulle vi dock behöva. Men vi ska in till storstan imorron så ska fixa det, bröstpump och en ny väska till mig, min gamla har gått sönder i dragkedjan så går inte att stänga den. Ett gips-kit så jag får magen gipsad ska vi också ordna men det finns inte i lager varken i Partille eller Göteborg så det får vi beställa också. Men summan hamnar under minsta-värde så Jesper får komma hem och se om det är något han behöver till sina tennsoldater :P
 
Vecka 37+2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0