Träningsdagbok

Nu är det fyra månader och en vecka sedan jag blev mamma och jag är riktigt träningspepp! Det är dags att ta tag i livet helt enkelt. Imorron ska jag på mamma-barn-gympa och på onsdag är jag inbokad på bodyvive. Jag räknar även med att gå på milon på fredag men det får vi se hur kroppen känner sig.
Såhär ser jag alltså ut idag:
 
 
Nu vet jag inte vad vikten ligger på då vi inte har någon våg hemma, men jag ska ändå till bvc på tisdag så passar på att väga mig då. Min plan är att varje söndag skriva om veckans träning. Allt från gym till promenader.
 
Maten är ju också viktig men jag kommer fortsätta köra mitt race med mat jag gillar.
 


Kommentarer
Elizabeth Löfström


Min fina dotter, du har tappat i omfång varje gång vi ses ju :)
Och jag hoppas det går bra med träningen, det tror jag :)
Och man ska bara äta det man tycker om, fy vad tråkigt det skulle vara annars.
Varmt lycka till !
//mamma

2013-10-06 @ 18:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0