Ikea-sväng igår

Igår var jag med Linn på ikea och kollade lite grejer. Jag är nästan helt säker på att vi kommer ha Hensvik skötbord och bokhylla, jag gillar den serien men är inte helt säker på att vi kommer ha den sängen.

Skötbordet

I helgen ska jag och Jesper diskutera lite närmare och kika efter vad vi vill ha så vi har lite koll på vad vi behöver och vad det kostar. Angående sängen ska det absolut vara en med sänkbar sida, och även att man kan flytta ner madrassen till när barnet är äldre så det inte ramlar över kanten.
Barnvagn har jag också funderat på. En med stora hjul ska det vara, och antagligen rörliga framtill. Fyra hjul och absolut inte tre!

Och jag säger det redan nu, inget med Pingu till mina barn! Barbapappa, Mumintrollet, Spöket Laban och Tummen gillar vi!

/Christine


Kommentarer
Linn, 21 år mamma till William

Kom på det att om du vill ha en som funkar bra "of road" så bör du nog ha fasta hjul ändå...

2011-01-26 @ 20:17:26
URL: http://linnochdaniel.blogg.se/index.html


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0