Mot Örebro!

Imorron åker vi till kära hemstaden, Örebro! Min käre lille brorson, William ska döpas och någon måste ju vara gudmor till lilla livet ;)

Så idag har jag rätt mycket att göra, jag ska strax åka till frisören, sen hämta mina nya glasögon, sen hem för att hämta shoppingvagnen (ni som inte har shoppingvagn - köp en shoppingvagn!), iväg till djuraffären för att köpa kattmat och kattsand, sen hem med det och kl.17 ska vi vara på lägenhetsvisning, pust! Det är en fyra i gamlestaden vi ska kika på, och folk undrar vad vi ska med en fyra till, är det inte lite stort för oss osv... Men folk vet ju inte om att vi planerar barn snart. Vi har visserligen en fin trea nu men jag känner att jag vill inte att mina barn ska gå på dagis i det här området så antingen flytta innan bebis kommer, eller strax efter, så det är lika bra att hålla ögonen öppna. Den här var dessutom rätt billig 1, 5 miljon i utropspris och 4000:-/månad i avgift och typ 7 min in till stan. Vi får se, vi får se, på måndag ska vi också prata med banken, det känns lite läskigt. Massa vuxenpoäng man kammar in där känns det som ;)  

Hupp, nu måste jag kila så jag bli fin i håret, skriver igen och uppdaterar om allt så fort jag får tid!

/Christine


Kommentarer
Linn, 21 år mamma till William

Vuxenpoäng gillar vi!jag vill se bild på nya frisyren och glasögonen sen!

2011-03-12 @ 22:21:58
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0