Nu är jag gnällig igen!

Uscha! Kunde inte somna om idag efter att Jesper gått upp. Jag kunde iaf fortsätta sova tre timmar till om kroppen hade varit med mig men det ville den inte.
Sen så har jag denna veckan haft det väldigt jobbigt på mitt onda ställe under revbenet. Vet inte hur jag ska sitta eller ligga eller stå. Så har det varit väldigt spänt i magen, som att den dras åt två olika håll, det är tydligen ligamenten som tänjs ut. Skulle inte förvåna mig om jag kommer börja känna av rejäl foglossning anytime.
 
Men, katterna gillar sin nya grej iaf! Smokey tog den väldigt snabbt i besittning och de andra var inte sena att hänga med.
 
Nu är det bara några dagar kvar till jul, blir nästan filurens första jul ;) Hen kanske får nånting redan nu ;)
 
Blir en helg fullt upp med jobb, men en magbild utlovas nästan till imorron!
 
Vecka 15+2


Kommentarer
inga skoog

Jag har läst din blogg. Det var så trevligt att Jesper ringde mig och berättade att Ni väntar en liten baby. Du skriver att du har ont i ett revben. Jag måste berätta att jag hade det likadant när jag väntade mitt första barn, Eva.Hoppas att ni båda mår bra, både babysen och du, och Jesper också förstås.Bengt,Eva,Maria och Essa hälsar.

2012-12-27 @ 18:42:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0