Mvc-besök

Då var det dags för barnmorskan idag då. Järnvärdet låg bra till så jag fortsätter med blutsaft varje dag och niferex varannan dag, vikt +10 kg, bra blodtryck men lite högt i socker så jag ska fasta från 22 ikväll, får inte ens dricka vatten imorron bitti, sen ska jag in på glukosbelastningstest.Får komma in på labb och dricka nån sockerlösning och sen sitta och vänta i två timmar innan dom kollar hur det ser ut. Bara att ta med sig nån bra bok och sitta med, tjoho! SF-måttet låg på 31 så nu var jag precis över medelkurvan igen, känns skönt att det inte var någon jättebebis ändå ;) Hjärtljuden låg på 150 slag/minut, kunde även höra att den sparkade ett par gånger :D
 
 
Vi frågade också om att jag har ont i lederna och hon trodde på vätskeansamlingar, det är ju inte fruktansvärt men jag känner mig lite stel ibland när jag har suttit ner länge. Men som sagt, smärtfria höfter ftw!
 
Vecka 31+6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0