Shoppat!

Idag har jag varit runt och flängt hela dagen, åkte strax före 9 och var hemma vid 15. Först skulle jag äntligen byta däcken på bilen, det var på tiden! Sen var jag iväg och fick fina naglar av söta Josephine på Studio Soft Hudvård.
 
 Grå färg med glitter, blev nästan lie åt det gröna hållet.
 
Sen åkte jag och hälsade på jobbet en vända, käkade lite lunch och snackade skit med goa kollegorna. Passade på att storhandla, bland annat första paketet blöjor och amningsinlägg. Sen begav jag mig iväg för att tanka, köpa kattsand och in till Allum. Där blev det inhandlat både 2-pack med amningsbehåar och ett amningslinne jag tänkte ha att sova i.
 
Sen bar det äntligen iväg hemåt! Pust! Lång dag, bra dag, hoppas jag har litegranna kvar på lönen :P
 
Vecka 33+1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0