Ont i ryggen

Jag har haft ont i ryggen en tid. Det har bara kommit i samband med jobbet och det är som en knuta på en specifik punkt under skulderbladet. igår kände jag att droppen rann över så ont hade jag så idag bestämde jag mig för att ringa mvc och se vad dom säger. Ringa sjukgymnasten är det som gäller som bara har telefontid 8-9.30 så den hade jag missat, bara att ta det imorron. Hon trodde på 1-2 veckors väntetid, det känns lite sådär. Men jag är ledig imorron iaf och i helgen så får vila lite då.
Det känns inget vidare eftersom jag redan nu bara jobbar 50% och jag vill ju inte gärna behöva gå ner ännu mer i tid.
 
Vecka 22+0


Kommentarer
Eva

Synd om dig!
Att behöva vänta mer än en vecka för att få hjälp när man har ont verkar ju helt galet ...

Svar: Ja, jag ska ringa och gråta lite imorron som sagt. Tycker också det är konstigt att dom inte kan samköra så mvc kan boka in en tid åt en hos sjukgymnast, det ligger ju ändå i samma hus allting!
purposeoflife.blogg.se

2013-02-06 @ 18:08:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0