Våra goa grannar

Vi var ute på promenad för en stund sen och stötte ihop med grannen på hörnet som hört av gubben sin att jag var gravid. Dom är ju för goa! "Åh, jag tänker på dig, hur mår du? Du får inte halka nu, vill du låna broddar? Vad skönt att du har passerat den osäkra perioden nu..." osv. Blev så glad och varm i själen! Pigga och glada 55+ skulle jag tro, kanske 60, så svårt med ålder. Men väldigt söta är dom iaf.
 
Igår kväll lyssnade vi på barnvisor på spotify, det var mysigt, tror filuren somnade till det. Dom dära barnkammarböckerna är nog rätt trevliga *hint, hint*
 
Ikväll blir det för övrigt galej! Jag och Elin ska på Tip the Velvet, var svårt att bestämma mig för vad jag skulle ha men jag hittade en flapperdress på Buttericks där magen fick plats så den får det bli. Brukar annars ha korsett när vi går på det men det kändes inte riktigt lämpligt nu ;) Och ett fint hårband så jag blir 20-talsbrutta. Ska försöka knäppa några bilder på oss också och så hoppas vi kunna hooka up med Sara och hennes gäng.
 
Vecka 22+3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0