Konstigt illamående...

... Ja nu börjar det spöka nåt här. Jag vill tro på gravidillamående, men det kan väl lika gärna vara sjuk-illamående, två var jobbet var magsjuka förra veckan och med tanke på hur mycket folk jag träffar varje dag och hur mycket äckliga pengar jag tar i så vore det ju inte konstigt om det var min tur. Jag vill ha cash-guarden på jobbet! Illa tajmat dock om jag vore sjuk såhär nära jul, vi åker hem till örebro fredag-tisdag så jag har långledigt men blir jag magsjuk känns det inget vidare att köra. Kanske illamående för jag inte ätit frukost, men jag brukar ju slarva med det (tyvärr) så knappast en chock för kroppen. Nu tuggar jag på macka och dricker oboy iaf och hoppas jag får behålla det. Skumt... Ska testa mig på fredag innan vi åker så får se om vi får en fin julklapp eller vad som händer.
/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0