Fler symptom...

Jag vet inte om jag inbillar mig för jag hoppas eller inte. Men jag tycker inte jag tänker så mycket på det här med graviditet ändå, jag vill ju inte stressa fram det för det ska man ju inte göra. Men jag kompå några fler symptom som jag har fått:

  • Känner lukter, är normalt sett alltid lite halvtäppt och känner sällan väldigt svaga dofter.
  • Spänd mage, jobbarbyxorna sitter åt mer än vanligt just runt magen.
  • Vill inte säga att jag är förstoppad, men jag är väldigt hård i magen.
Jag försöker komma ihåg att ta multivitamin varje dag, men det glöms lätt av. Ska försöka ta den i samband med mat på kvällen så det blir rutin.
Anyway, är jäkligt trött på min dator. Den fuckar upp och dör lite hipp som happ nu så imorron blir det av att investera i en hy.

God natt folket, dags att läsa lite och upp imorron för att arbeta, ända till 16 istället för 13 ska det bli.

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0