Gravtest #3

Eftersom det var personalfest i lördags så tyckte vi att jag skulle göra ett graviditetstest igen, det var som väntat negativt. Hade ju ändå bara gått en vecka sedan senaste testet.

För övrigt är jag otroligt trött. Jobbade kväll i lördags, taxin hämtade mig 21.30, svoosch iväg till Bella. Hemma var jag igen strax före 00.30, och upp skulle jag igen 05.45.
Därimellan hade jag så grymt roligt med mina kära kolleger! Massa singstar tills rösten sprack, god mad och gott dricka fick jag också.
Jag för kvällen!

När jag kom hem uppstod två problem: 1) Att få av klänningen när ingen är hemma att dra ner dragkedjan. Jesper var ju borta i Stockholm. Fick knöla ett tag innan jag fick runt den så jag kunde dra ner :P 2) Sova! jag var alldeles för upprymd för det. Låg klarvaken i sängen hur länge som helst!
Söndagen blev minst sagt seg, jag var hemma 15.30 efter jobbandet och gick och lade mig runt 19. jesper kom hem runt midnatt så då vaknade jag till lite, sen var han tvungen att snarka så förbenat så blev inte tillräckligt med sömn ändå tills jag skulle upp igen idag och jobba. Men så är livet. Blir tidigt ikväll och så är jag ledig imorron så jag får förhoppningsvis sova länge.
/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0