Ägglossning?

Jag tror jag har/är på väg att få ägglossning nu, började få känningar igår. Det är liknande som jag har känt de andra två gångerna ca två veckor före mensen kommit:
  • Ömma bröstvårtor.
  • Konstig känsla i magen, kan liksom inte riktigt bestämma mig för om jag är mätt, hungrig eller något mitt emellan. Och eftersom jag har denna känsla blir jag också lätt sugen på småsaker. Men jag försöker stå emot, LCHF ska det vara!
  • Får svallningar och svettas så fort jag rör mig. Ett exempel är att jag igår tog en ren tröja när jag skulle till jobbet, eftersom jag har speciella jobbkläder så hade jag bara den på vägen till och från jobbet och ändå luktade den svett när jag kom hem. Det är visserligen varmt nu men sååå mycket brukar jag inte svettas.
  • Och så tycker jag att jag känner lukter...
Dessa symptom är ju också liknande gravidsymptom, men jag ska avvakta med att testa till 8:e augusti när kvinnokliniken öppnar igen. Då kan jag göra ett test på morgonen innan vi kontaktar dom, puh! Två och en halv vecka kvar...

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0