Lite nytt...

Tog tag i och ringde kvinnokliniken i tisdags. Hon jag pratade med var jättetrevlig, men sa att hon tyckte att jag skulle besöka deras gynekologmottagning först och att jag där kunde få något som heter pergotime. Jag googlade lite på det och det är alltså tabletter man tar för att få igång ägglossningen och det verkar ha funkat för de flesta så det verkar ju bra. Jag vet däremot inte varför min vanliga barnmorska inte kunde ge mig det? Anyway, kvinnoklinikens gynmottagning har naturligtvis semester fram till v. 32 och det går inte att boka tid innan. Skit. Måndag v.32 måste vi gå upp tidigt och fixa en tid samma dag. Det är Jespers sista semestervecka så han kan följa med och jag är ju alltid ledig på måndagar numera, ett tag framöver iaf. 

Jag hoppas också resultatet av mina blodprover kommer snart. Antagligen inte förrän nästa vecka tidigast men ju förr desto bättre.

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0