Provsvar...

Idag kom provsvaren från barnmorskan. "De visar en obalans mellan manliga och kvinnliga hormoner och rubbningen kan leda till utebliven mens eller svårigheter att ha ägglossning" står det. Huvuddiagnos: E282, Polycystiska ovarier (PCO). Det är en sjukdom med bland annat dessa symptom som jag har, men även annat som också möjligen kan stämma med mig. Det går inte att bota, men det finns hjälpmedel av olika slag, hormontabletter och hormonsprutur. Vill bara att det ska bli vecka 32 nu så jag kan ringa till gbgkk, men skulle kanske iofs kunna ringa imorron och säga att jag har fått dessa provsvar så kanske jag får tid för utredning direkt..?
Ska läsa på mer om PCO/-S. 

Chrisitne


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0