Utredning och sånt...

Vill bara förtydliga en sak från förra inlägget där jag skrev att det inte finns något som kan hjälpa mig få igång ägglossningen, det är ju fel. jag var lite skärrad när jag skrev det men det jag menar är att min barnmorska inte kunde ge mig det utan att vi måste gå på fertilitetsutredning först, och att dom där i så fall kan ge oss det. Så vi anmälde oss till det i torsdags kväll och väntar nu på att få bli uppringda.
Utredning på IVF är landstingsfinansierat, men det står att om man betalar privat så är väntetiden kortare. En utredning på två besök kostar 4000:- och jag skulle gärna lägga det för att snart få reda på vad det är, blir det vidare sen så vänder vi oss nog till landstinget och får det godkänt. Ring nu då!

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0