Besök hos barnmorskan

Har nyligen kommit hem från barnmorskan och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen just nu... Hade hoppats på att få nåt klartecken av något slag. Men nånting att kicka igång ägglossningen med finns inte :'( Det finns tabletter för att få igång mens men det känns ju lönlöst om det ändå inte har med ÄL att göra. Jag fick också lämna blodprov där dom ska kolla hormonerna, BM sa att det kan vara så att jag har ett litet överskott av manliga hormoner som gör att ÄL rubbas. Önskar bara att jag inte behövde åka till jobbet just nu och att Jesper kunde komma hem så vi fick prata. Min BM rekomenderade att jag skulle kontakta kvinnokliniken för att påbörja en utredning. Känner mig knäckt. Helt tom. Varför jag? Manlliga hormoner, what? Avslutar här för jag vet inte vad mer jag kan skriva. 

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0