Bokat gynekologen

Ja, det är ju tur att det inte direkt är akut iaf. Den 30:e juni fick jag tid! Det är över två veckor kvar!

Jaja, det jag tänkte ta upp med henne är det här med min ägglossning, eller frånvaron av ägglossnning vore väl bättre sagt. Jag vill nämligen minnas att när jag var runt 17 så var min mens fortfarande oregelbunden och mamma drog iväg mig till barnmorskan och jag fick tabletter som gjorde att det blev mer regelbundet. Vore ju kanske käckt att se om jag kan få dom igen om ägglossningen kunde komma igång då. Idag är det dag 94 i menscykeln och det är ju helt sjukt! Det är så irriterande att inte ens på ett ungefär kunna veta när jag ska ha ägglossning. Jag blir så less på den väntan. Det positiva är väl att jag varje månad slipper hoppas på att det har skett en befruktning, men jag vet inte vilket som är bäst, pest eller kolera liksom.
Camilla jobbar sin sista dag idag sen försvinner hon iväg med sin goa mage. Ser fram emot att se vad som gömt sig i den efter sommaren :)

Till något roligare så ska vi ställa ut Spirit i Alingsås i helgen, han har chans att bli champion på söndag, det känns lite häftigt. Tyvärr är lördagens dommare lite kinkig men får bli massa pälspiffande innan han går upp. Och så håller vi tummarna för CAP ändå.

Skulle kunna skriva så mycket mer om allt möjligt, men detta skulle ju vara en gravidblogg.

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0