Mens!

Igår, söndag 13:e mars fick jag mens igen. En menscykel på 81 dagar om jag räknade rätt. Får väl hoppas att det blir rätsida på det snart, eller bebis i magen ;) Skulle ju egentligen göra gravtest i helgen som kommer men det kanske är onödigt när jag fick mens nu..?

Och dilemma: Ikväll går det två saker åp tv samtidigt som jag vill se, på tv3 är det Världens bästa hotell och på tv4 är det En unge i minuten. Blir väl att se det ena nu och det andra på datorn vid nåt tillfälle. 

Och Linn! Jag ska lägga upp bild på nya mig, när jag orkar, idag jobbade jag 7.30-18 och imorron blir det extra 11.30-18. Och så ska jag kika på Linns senaste tävling också. Men just nu är jag mest trött.

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0