Mysko test...

Jag är förvirrad. Skulle ju testa mig nu på morgonen, använder mig utav testlagrets stickor är det väl det heter, dvs är det positivt så ska det visas två streck bredvid varandra. Nu syntes kontrollstrecket och ett tunt längsmedgående streck så det såg ut som ett + ...? Det var väldigt svagt men ändå
Tror att jag bara inbillar mig men funderar på om jag ska ta ett test till
Jag är förvirrad. Skulle ju testa mig nu på morgonen, använder mig utav testlagrets stickor är det väl det heter, dvs är det positivt så ska det visas två streck bredvid varandra. Nu syntes kontrollstrecket och ett tunt längsmedgående streck så det såg ut som ett + Det var väldigt svagt men fanns ändå där. Kanske att jag bara inbillar mig men ska nog göra ett test till. Ska ju ner till torget sen för att klippa mig så tar väl vägen förbi apoteket och hämtar alla hormoner och köper ett clear-blue-test istället och kollar ikväll, eller imorron? Mysko...
/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0