Framsteg!

Woho! Igår ringde äntligen kvinnokliniken upp mig! Det kändes lite lustigt. Alla gånger jag har fyllt i på hemsidan att jag vill att dom ska kontakta mig så nu äntligen! Och det lustiga med det är att jag på morgonen på väg till jobbet stod och väntade på bussen och fyllde i formuläret i mobilen :P Då minsann funkar det! Men den 19:e september ska jag dit och träffa en läkare och prata om min PCO och förhoppningsvis få någonting som kan sätta fart på ÄL, yay!


Flytningarna jag hade höll på under hela förra veckan, utvecklade sig från ljust rosa till lite mera brunaktiga och slemmiga. Test i söndags visade negativt och jag kände inget konstigt under hela den tiden. Mysko.


Åh, huset! Vårt kära hus! Fixade det sita med lånet och måndags och fick även nycklarna. Känns verkligen skitkul och overkligt och helt galet på samma gång. Ser jättemycket fram emot flytten nu. Hoppas den går väl. Så nu längtar jag till lördag då vi ska dit och greja lite. Och sen längtar jag till den 19:e såklart ;)

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0