HSS-ultraljud/spolning

Hemma från det nu. Var rätt nervös innan men det gick jättebra, stack till när slangen skulle på plats men det var över på en gång. För att utvidga livmodern blåstes det upp en liten "ballong", då kändes det som mensvärk, och det är man ju van att leva med då och då ;) Förstår inte folk som säger att det gör så otroligt fruktansvärt ont, som jag läst om en del på nätet.
Inget fel hittades heller, vet inte vad jag ska tycka om det, hade nästan varit bättre om det fanns nåt fel som kunde undanröjas, men vi väntar ju fortfarande på provsvaren som vi får på onsdag.
Men däremot har jag dragit på mig en svampinfektion, mindre kul men är bara att behandla så är det över på några dagar.

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0