En buff?

Jag tror att jag kände en liten buff inifrån magen i lördags kväll. Men när det inte hände nåt mer så tänkte jag att det väl var tarmarna som spökade igen. Men igår kväll kände jag igen, buff, buff. Och imorse, buff. Inget tydligt än, men jag ser fram emot när jag väl känner det tydligt och kan bekräfta att det är våran lilla filur! Än så länge får jag heller inget "svar" innifrån om jag trycker på magen, men det ska komma senare. Och Jesper längtar efter att få känna knuffarna han också. 
 
Vecka 15+0


Kommentarer
Lindh

Ur vårt perspektiv som killar är det sjukt häftigt (tycker jag iaf) när man kan känna sparkarna på riktigt. Det blir liksom så mycket mer verkligt då, när vi också kan känna.

2012-12-19 @ 11:03:21
Elizabeth Löfström

Häääärligt! Då är det 'liv' i ungen. Du själv gjorde dig till känna i vecka 16+1...sen var det full rulle på lilla fröken, sådan rulle att du sparkad sönder et revben på mig i vecka 38. Men jag älskar dig iallafall min goa unge.
Kramis mams!

2012-12-19 @ 11:16:37
Lena

Vad spännande! :D

2012-12-19 @ 12:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0