En dag med mycket

Lucia idag och ledig dag låter ju skönt, men jag har varit långt ifrån sysslolös!
 
Först var det att ta katterna till veterinären för den årliga sprutan, Baby var som vanligt tjurskallig och pep hela vägen dit, Smokey tiger och lider och Spirit charmar sköterskan så det står härliga till! Mitt älskade lilla fluff <3 Klart jag älskar de andra också men inte vid just sånna här tillfällen...
 
Sen har det varit en kille från Securitas Direct här och installerat larm hos oss så nu kan vi vara bortresta utan att oroa oss.
 
Nu sitter jag och fortsätter kolla på Musikhjälpen i väntan på att Jesper ska komma hem från jobbet. Då ska jag sno hans pendelkort så jag kan åka in till storstan och gå på Lisebergs julmarknad med Elin och Emma, och nån mer kanske skulle med. Hoppas på att hitta lite söta bebiskläder :)
 
Vecka 14+1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0