En + två månader

Idag är det bara en månad kvar till RUL! Då ska vi får se våran lilla filur och håller alla tummar för att det ser bra ut. Vi ska däremot inte ta reda på könet, det har vi varit helt överens om från början.
 
Sen så är det också två månader kvar till en annan grej, men det håller jag tyst om ;)
 
På Liseberg igår hittade jag faktiskt ingenting :( Dom hade pyttesmå fårskinnstofflor som jag blev sugen på men jag vet inte vad man har för storlek när man är runt sex månader så då går jag hellre dit nästa år och köper ett par. Och så hade dom jättefina babyfiltar på ett ställe men dom låg på 300-400:- och det tyckte jag var lite mastigt. Synd, men kanske blir lite shopping på mellandagsrean istället.
 
Vecka 14+2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0