Gnäll, gnäll

Visst får man vara lite gnällig ibland? Åtminstånne om man kommer från gnällbältet tycker jag. Har under ett par veckors tid bara varit uppe och kissat en gång per natt. Men nu, de senaste nätterna har jag dessutom vaknat och varit fruktansvärt törstig! Torr som en öken i halsen och munnen. Har helt enkelt försett mig med en flaska vatten på sängbordet och det har resulterat i att jag iaf måste upp flera gånger och kissa. Igen. Typiskt.
 
Dessutom har jag fått jätteont precis under revbenet på vänster sida, inte där nere, utan där uppe där dom går ihop under bröstkorgen. Jag har jättesvårt att hitta en bekväm ställning att sitta, allra svårast är när jag kör bil, det är ju lite svårt att flytta på sig då :P Jesper påpekade detta för barnmorskan i måndags och hon sa att det är vanligt men brukar komma mycket senare och det inte är mycket att göra åt. Jag tog en panodil igår men det hjälpte inte. Även om dom säger att det är ok men paracetamol så vill man ju inte ta för mycket iaf. Jag hoppas bebisen flyttar sig snart så den inte ligger och trycker på vad den nu trycker på som går upp där.
 
Vecka 13+5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0