Vad för mellandagsrea?

Idag har vi varit på Allum i hopp om att kunna shoppa lite på mellandagsrea. det var ju bara det att det var inte mer rea än vad det är i vanliga fall kände vi. Surt. Men vi hittade ändå lite fint till filuren som inte var på rea. Eller jo, ett 2-pack med bodys och ett 2-pack med matchande byxor var det halva priset på, och en liten hjälmmössa fick man med.
 
Utöver det blev det ytterligare en body med byxor, två dregglisar och tre par strumpor. Vi ska göra iordning en låda med grejer till filuren som får stå i hens blivande rum tills vi har fått iordning där.
 
Hmm, hade tänkt ut en massa jag skulle skriva men det försvann visst. Köpte faktiskt ett par stövlar till mig också, och lite alkoholfritt till nyår. Var modig och köpte ett vin jag inte provat, får se om det funkar men blev även den trogna Chapell Hill ;)
 
Vecka 16+2


Kommentarer
Elizabeth Löfström

Fin fina kläder till filuran...;) Ni är duktiga och det kommer bli så bra så. Här finns just nu ett antal lådor med helt och rent till den lilla. Jag har också handlat lite nya babykläder...kunde inte låta bli.....:)

2012-12-28 @ 18:28:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0