Känner mig så tom

Och så lurad. Jag hatar facebook! Jag förtjänar tydligen inte att få veta saker face-to-face.
Linda på mitt jobb som jag pratat väldigt mycket med om våra försök att få barn, nu är hon gravid! Trots att hon äter p-piller. Och detta announcement görs på facebook!  Varför har hon inte sagt nånting till mig? Jag har misstänkt det men ignorerat. Jag tycker jag förtjänar att få höra det från henne personligen och inte när jag sitter framför datorn en kväll. Trodde inte hon var så falsk, vi träffas bannemig i stort sett varje dag och äter frukost tillsammans 1-2 ggr/vecka. Jag förstår om hon har dragit sig för att berätta det för just mig, eftersom hon vet hur vi kämpar, det detta var så jävla okänsligt av henne! Nu slipper jag se henne idag och imorron, kan troligtvis undvika henne på fredag men på lördag blir det svårt... Känner inte alls för att gå till jobbet.

/Christine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0