Livet

Just nu ser mitt liv i stort sett ut såhär:
  • Kissnödig hela tiden
  • Hungrig hela tiden
  • Trött
  • Skumma drömmar de senaste nätterna
Suck! Jaja, jag ska inte klaga, det finns dom som har det värre. Är jätteglad över att jag inte mår särskillt illa. Dock jobbigt att veta hur man ska äta, jag undviker småätandet och har ökat på fruktintaget så det är ju bra skulle jag tro. Och jag är väl knäpp om jag säger att jag vill ha cravings? :P Jag vill liksom förstå det enorma suget som inte går att dämpa med annat än just DET! Bara hoppas att man får cravings på nåt vettigt, har ju hört om dom som får på toapapper och murbruk och allt möjligt konstigt.
 
Vecka 10+1


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0