Mammakläder

Jag vet, jag är lite koko som redan har handlat, men kunde inte låta bli. En tjej på en köp/sälj-sida på facebook som sålde lite så det blev två toppar, en kjol, ett par leggins, ett par jeans och ett par chinos. Allt för 300 spänn, som hittat!
 
 
 
Jag har dessutom fått beställa mammabyxor till jobbet, mina gamla vanliga 38:or börjaar bli obekväma så fick leta fram ett par i 42 igår :P Dom var ju lite stora men satt inte åt runt magen iaf. Appropå det, börjar det bli dags att ta magbilder nu? Jag har ju gått upp i vikt en del under det senaste året pga alla hormoner så känner mig inte riktigt som mig själv i kroppen... Vi får se när jag bjuder på det.
 
Vecka 9+1


Kommentarer
Sara

Tycker du ska börja fota magen, även om det inte syns mycket eller inget alls i början så är det kul att ha något att kunna titta på hur det såg ut innan magen började dra iväg :) Jag tog nog första i vecka 9. Du kan ju bara spara dem för dig själv om inte annat!

2012-11-09 @ 17:20:02
URL: http://saracharlotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0