Tjock

Jag känner mig mer tjock än gravid just nu. Vill att tiden ska gå snabbt så man ser att jag är gravid, men det dröjer väl några veckor till. Och jag ser mycket fram emot mvc-besöket på måndag! Hoppas det blir en bra barnmorska som ska följa oss hela vägen nu och att hon känner lite på magen så vi vet att allt är normalt, so far.
 
Kommande helg blir fullproppad! Hoppas vi hinner ta bild på magen ändå. På fredag är det personalfest, och Jespers kompisar från Linköping och Stockholm kommer på besök över helgen, på lördag ska vi fira Jespers 30-årsdag så hela dagen blir väl tårtbakande och städning och fix, på söndag gäller det att ta hand om förödelsen och sen åker Bo och Jimmy hem. Jag kommer vara helt slut! Är väldigt trött kvällstid numera så det är pissigt att jobba mina tider, har pratat med chefen om det men han kan tyvärr inte göra så mycket förrän i mitten av januari när schemat ska läggas om. Bara att kämpa på.
 
Vecka 11+6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0