Det här med räkning...

En normal graviditet med en normal cykel börjar på sista mensens första dag, ca två veckor innan befruktningen alltså. Nu råkar jag ju veta exakt när befruktningen skedde, den 19:e september, plussar man två veckor på det så är jag alltså nu i vecka 5+1 och ultraljudet blir i vecka 8+1. Det ska bli spännande att se om man ser nånting på det lilla livet.
 
Symptom:
  • Molande till och från i magen sen ca en vecka tillbaka.
  • Uppsvälld.
  • Kaffet smakade illa imorse.
  • Kanske mådde lkite illa igår kväll på jobbet, svårt att avgöra om det bara spökade eller var på riktigt. Det gick bra så länge jag var stilla men när jag började röra mig kändes det som att det stod upp i halsen på mig. Och tror man att man mår illa är det svårt att sluta tänka på det, vilket nog bara gjorde det värre :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0