Besök på Borås

Nu på eftermiddagen har vi varit på infoträff på förlossningen i Borås. Vi har helt bestämt att det är där våran bebis ska födas. Första milen genom Härskogen är ju pissig att köra men det får vi ta då, resten är nästan bara raka spåret och det går att gasa på om det nu skulle behövas. Går det som jag vill så börjar det med vattenavgång och inte värkar. Så jag ska nog överleva en 45 min bilväg. Men det känns bra att vi hittar nu och pappan får sova kvar+frukost och kvällsfika för 150:-/natt, på Östra kostade det 200:-.
En sak jag inte förstår är varför i hela friden parkeringsautomaterna på sjukhus inte tar visa-kort? Gah! Och hon påpekade dessutom att dom är väldigt snabba med att lappa där så inte värt att chansa. Parkeringspengar står iaf uppskirvet på listan över vad som ska packas med. Får åka till jobbet och växla lite.
 
Vecka 31+6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0