Föräldragruppen

Idag var det egentligen sista föräldragruppen, men eftersom det blev knas sist så blir det en träff den 23:e också som kompensation.
 
Denna gången pratade vi mycket smärtlindring och amning, alla satt tillsammans också. Sen avslutade vi med att se en film om amning, den var jättemysig! Men kanske lite väl romantiserad och mannens roll är att diska, handla, laga mat, städa osv. Jojo... Men bra var den ändå för den poängterade vikten av hud mot hud, oavsett om man väljer att amma eller inte.
 
Ikväll är det sista passet på jobbet! Woop, woop! Det ska bli skönt, det känns inte okej i kroppen längre när jag kommer hem på kvällarna. Istället ska jag bara rå om mig själv, komma ut, och götta mig med egentid :)
 
Vecka 31+0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0