Glukosbelastningstest

Så då är jag hemma efter det eländet. Kom in på vårdcentralen och fick stick i fingret. Sen fick jag sätta mig i mvc's väntrum då det är lugnare där, en sköterska kom med den läckra drinken sockerlösning, ca 3 dl skulle jag tro. Det var inte gott. Ljummet och sötsliskigt, slemmigt. Eftersom dom vill att man ska hålla sig stilla så fick jag vackert sitta där och vänta, hade preparerat mig med bok så det gick rätt bra. När det hade gått två timmar gick jag till vanliga väntrummet och blev strax uppropad för ytterligare ett stick i fingret.
 
På hemvägen köpte jag nybakat bröd så jag fick en riktigt god smörgås när jag kom hem, ost, skinka, bladspenat, tomat och gurka på :) Och efterlängtat vatten! Nu väntar jag bara på att bm ska ringa upp med resultatet.
 
Vecka 32+0


Kommentarer
Eva

Det är nog OK, ska du se! Håller tummarna

2013-04-17 @ 12:51:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0