Dag 29: Mina ambitioner

Jag tänker naturligtvis bli en bra mamma! En supermamma vill väl alla ungar ha? :D Jag har i smyg jämfört hur andra föräldrar behandlar sina barn och valt väg utifrån det. Lagom bestämd och mycket kärlek.
Mina ambitioner är att jag och Jesper ska hålla ihop livet ut och tillsammans skapa vår egen lilla familj där det alltid kommer finnas både människor och djur. Djuren får tidigt lära sig att barn kan vara oberäkneliga och hårdhänta och barnen får tidigt lära sig att djuren ska man vara försiktig med, inget dragande i öron och svans. Vi ska leva i symbios med varandra.


Kommentarer
Elizabeth Löfström

Klart du blir en bra mamma ( du har väl själv en att brås på,eller? ) :)
Det är inte lätt att veta vad som är rätt och inte Christine, men jag är övertygad om att både Jesper och du gör det ni känner i era hjärtan känns bra.
Och de fyrfota får nog framledes bara 'rätta in' sig i ledet.

Svar: Ja, dom får rätta sig efter varandra. Kärlek och respekt i detta hushållet :)
purposeoflife.blogg.se

2013-02-07 @ 10:09:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0