Gårdagkvällen och dagens dag

Såhär snygga var jag och Elin igår!
 
Jättemysig kväll, Elin tappade popcorn på golvet hela tiden här hemma innan vi for iväg, väl på plats kom vi in omedelbart och lade märke till ett par tjejer i vanlig kläder som inte blev insläppta. Jag förstår inte hur man kan missa dresscoden? Dom har trots allt ändå varit inne på sidan och köpt biljetter men inte läst nånting om klubben. Svinkonstigt. Men vi hade kul och det var huvudsaken, träffade Sara och hennes vänner, alltid kul med nytt folk så vi hoppas kunna förpeppa med dom nästa gång i april, det blir ju sista gången på bra länge jag kommer ut på det sättet :)
 
Idag har vi också hunnit med bio som sagt, Django Unchained, eller Tarantino i sitt esse ;) Jag, Jesper, Ann-Sofi, Elin och John och alla nöjda!
Så nu är vi hemma igen, har fått mat i magen och ska iväg på styrelsemöte om en timme.
 
Vecka 22+4


Kommentarer
Elizabeth Löfström

Ni är verkligen raffiga båda två./ Mamma

Svar: Tack, tack!
purposeoflife.blogg.se

2013-02-11 @ 13:37:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0