Sjukgymnasten

Okaj, jag får väl erkänna det, jag rör på mig mindre än vad jag borde, men det lilla jag rör på mig tycker jag är bra! jag har fått träningsprogram av sjukgymnasten och är välkommen att höra av mig om jag vill ha uppföljning. Jo, man tackar. Känner väl att jag egentligen borde komma dit efter en arbetsdag när jag har riktigt ont och inte efter en hel natts vila när jag inte känner nånting.
Jag har även börjat få, eller vid ett par tillfällen, kramp i vaderna, men träning mot det fick jag också så det inte blir värre. är väl därför man ska använda stödstrumpor kanske? Jag ska ge dom en chans till, gick inte så bra sist.
 
Idag har jag också haft massa sammadragningar! Nästan så jag knappt kunnat röra mig på jobbet. Hela magen dras åt och blir som stenhård, det tog ett tag innan det släppte. Hoppas det inte jämt kommer vara så ihållande. Men lilla filuren sparkar på och lever gott där inne iaf :)
 
Vecka 23+5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0