Dag 13: Den här veckan

Måndag: Började ju fruktansvärt dåligt. Minimalt med sömn under natten. Ligga vaken från 5.30-ish med vetskapen om att man ska jobba till efter 22 är ingen höjdare. På det snurrade jag ihop tiden och kompå 15.30 att jag börjar jobba 16, vid den tiden brukar jag sitta i bilen. Det vara bara att dra på sig kläder och rusa iväg. Jag som satt så lugnt och skönt och kollade på bilbarnstolar. Sen var det jobb resten av kvällen.
 
Tisdag: Det är ju idag! Och bilen ska hämtas, tjoho! Först blir det att åka iväg och hämta sommardäcken till gamla bilen, iväg till bilhandlaren och göra upp sen jobba. Det ska bli så kul med en ny bil!
 
Onsdag: Åka och lämna nya bilens sommardäck och så jobba. Det är det enda jag har på schemat.
 
Torsdag: Åker hem till Örebro! Långhelg med familjemys.
 
Fredag: Örebro!
 
Lördag: Örebro! Jesper kommer på efterkälken.
 
Söndag: Dags att åka hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0