Dag 20: Den här månaden

Januari är ju en grå månad. Det bästa var när jag åkte upp till Örebro, trots att jag var lite sjukling. Annars har dagarna bara rullat på på maklig takt. Veckorna däremot går fort och det syns att jag är gravid, det är lite mysigt. På torsdag går jag in i vecka 22 och igår var första gången jag kontinuerligt kände sparkar under dagen, annars har det mest varit på kvällarna när man är nere i varv.
Trots att jag sover lite sisådär så tycker jag nog ändå att jag känner mig piggare på nåt vis. Men det är tydligen så det brukar vara efter halva tiden och det är ju bara bra. Snart är det februari och det ser jag fram emot desto mer, blir ett par partyn då minsann.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0