Dag 3: Mina föräldrar

Per och Elizabeth.
Min pappa har jag inte haft kontakt med under många år, nåt samtal, nåt sms men inte mer. Inget jag sörjer heller. Dom skildes år när jag var i sjuårsåldern, blev lite varannan helg hos pappa under uppväxten men saker och ting förändrades och det är inget jag vill ta här.
 
Min mamma fyller regelrätt uppgift som bästa vän och pain in the ass. Men sånna är dom väl? ;) Hon finns alltid där, men vi missförstår varandra ofta, vi är lika envisa och tjurskalliga båda två och står för vad vi säger. Men hon är nog den bästa morsan man kan ha ändå!


Kommentarer
Elizabeth Löfström

Jaha, vad säger man nu som 'morsa' ??? Jag får väl bara buga tacka och se glad ut :)

2013-01-13 @ 15:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0