Det börjar bli svårt..

... Att dölja magen nu. Den syns mer och mer på jobbet, och kunderna tittar lite extra. Mammabyxorna har äntligen kommit till jobbet men jag tyckte nog att jag såg ännu tjockare ut i dom :P Haha, men det är väl för att mudden går upp över hela magen och tröjan börjar bli tajtare, trots att den är i large. 
Om en vecka imorron har jag gått halvvägs, crazy. Börjar bli dags att leta barnvagn och läsa om förlossningen känner jag. Har läst en hel del om lite av varje, men inte riktigt läst in mig på förlossningsgrejer.
 
Vecka 18+6


Kommentarer
Lindh

Många av mina bekanta har nojjat väldigt över just förlossningen när de börjat läsa om den, men jag tror de läst mer om människors upplevelser än om normalfallen tror jag. Det är klart att de som känner att de behöver skriva ur sig på bloggar eller andra ställen säkert inte haft en "normal" förlossning, då hade de inte behövt skriva om det.

Så om du läser sådant, tänk på saltkaret..

Svar: Jodå, brukar ta till ganska mycket salt när jag läser runt på internet ;) vi har några bra böcker här hemma som jag tror är till större hjälp.
purposeoflife.blogg.se

2013-01-15 @ 13:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0